fredag =)

skönt med fredag =) Men tråkigt att matte ska jobba hela helgen :( Så de blir en riktigt lugn helg för oss..
ikväll blir det god mat och idol  alltså massa mys i soffan.
Men det e skönt oxå =)
är oxå skit trött,gick upp 6 i morse med matte för att följa med mamma till enköping.
var skit trött men efter 2 redbull så vart man piggare..

Sitter och kollar på tv nu oc börjar bli hungrig,ska börja med maten snart.
kom och tänka på en sak att fan va det kommer göra ont för mig när jag ska gadda mig,
nålen kommer ju gå in i min ryggrad troligen =/ för tatueringen kommer ju börja där och sedan gå ut till skuldebladet(eller hur de stavas).
Men längtar massor till det e dax :)
fast e skit nervös redan :P

Nu ska jag glo vidare på tv.

Love /Bella




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du göra för tatuering? Nyfiken hihi

2008-11-14 @ 17:17:08
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback