En kul fredag !

I går så åkte jag till bjurhovda,matte och freddan skulle hämta micke så jag åkte med dom och hoppade va på b-hovda.
Träffade på micke en kompis som jag nästan alltid ser på bjurhovda,stannade och prata en snabbis sen gick ja in till mamma..
Tog 2 cider och kollade på idol.. Sen kom mamma hem vid 21 vi lyssnade på musik och drack lite,sen drog vi upp till puben och fortsatte där,det var trevligt..Den ena var värre än den andre hehe..
Sen ringde matte och hade kommit hem så jag gick hem då,fy fan va det snöade.Var helt vit hela jag när jag kom hem..
Matte var absolut inte nykter,helt tvärtom haha..Hoppas nte grannarna hörde när han stog och ropade på mig på balkongen mitt i natten hahahaha..
Det kändes som om det var mitt på dagen typ för det var jätte ljust ute :P

Ikväll kommer elin o robin hit =) Ska bli kul att träffa dom :D

Nu ska jag ta och ringa upp lena..
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback