Lördag !

Igår kändes de som världens längsta dag..
Var hos mamma hela eftermiddan och till 22,00 vart bjuden på fest men orkade fan inte gå.
Så lena skjusa mig till elin strax efter 22,30 så var moa och hennes kompisar där men dom drog efter en stund.
Så gjorde jag och elin tacos och sen kolla vi på tv och satt ute på balkongen lite.
För killarna var på krogen,så vi hämta dom vid 01 tiden.
Skjusa johan till viksäng sen skjusa dom hem mig och matte..

Så matte Mådde inte så bra när han vaknade ida,han ville ligga och sova typ hela tiden.
Så jag avrt typ fan depremerad att ligga inne när de var fint väder.
Så mamma ringde och frågade om jag ville gå med henne till konsum och de gjorde vi och sen hem till henne.'
Satt och pratade massa på balkongen och sånt.
senare åkte ja och matte till max oxh köpte mat,tror fan hela skultunba jobba på max värklade som.Hahaha.
Vi käkade hos mamma sen började matte må illa så han gick upp och la sig och ja och matte gick till backsidan och satt oss,men trode jag ahde kommit till turkiet,Några utläningar hade hyrt lockalen och spelade turk musik skit högt sen 10 i morse.Hahahah mådde illa där ute.
Men kom hem till matte nu,vet inte vad vi ska göra ikväll.
Vill inte sitta hemma bara e så jävla rastlös ida ju =(
Hjälp mig här i från..

Satt och pratade om folk som vi vet är ute och åker båt ida och dricker,så jag e skit sugen på att köpa en båt nu ju.
ska kolla för skojskull på blocket nu haha..

Ha en trevlig kväll och gör så jag inte har tråkigt ikväll,vill vara ute och gö nått ju !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback