Mycket bättre

Ida känner jag mig mycket bättre har bara lite ont i halsen men känner mig inte sjuk.
Så de är skönt.
Har varit nere hos mamma ida med dogge för hon jobbade.
Så jag tänkte överaska mamma och micke med att städa så jag städade och gjorde rent lägenheten.
fast de behövdes inte mycket endå.Men de vart fint.

På onsdag börjar jag jobba igen iaf.Jobbar 7-14 och torsdag och fredag 7-16.
Så jag jobbar ju middsommar men e ju ledig kvällen och lördagen så de e ju skönt.
Sen jobbar ja bara 3 timmar på söndag sen slutar mitt schema.
Så då blir de som vanligt med att dom ringer.
Har semester vecka 28 iaf.
Så vi har tid att fixa hemma i lägenheten.så vi blir klara nån gång.
För matte börjar sin semester vecka 28.

Ska snart käka sen aksnek ut till hälla med matte..

/ Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback