Midsommar=bakis

Fy fan va m,an mår dåligt ida,kan inte dricka sprit blir skit bakis.
Vi körde tequila,jag,elin och viktor.
Och direkt efter de vart man full,de slog till i huvudet helt plötsligt.
Man fan va roligt vi hade de,vi var 6 st men ibland lät de som om vi var 26 hahah..
Vi började med att käka midsommar mat.
De var jätte gott.Vart full i magen på en gång efter all god mat :)
Vi kom dit vid 18,30 sen kom viktor och moa dit vid 22 typ tror ja de var.
Och vi sjung sing star och massa sånt.

Så såg vi polisen kom så ja,elin o moa drog ut direkt och kollade va de var (nyfikna) :P
För dom hade en hund med sig som började skälla,så sen kom de 2 polisbilar igen.
För att gripa en person haha..

Men de vart en sen kväll,drog i från elin och robin typ 03,10 så vi väl hemma halv fyra för de
tog ju ett tag att cykla när man hade druckit..

Men nu ska vi kolla på film och ta de lugnt.
Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack själv gumman :) Hade så himla roligt igår. Måste göras om snart. Roligats på länge. Ja gud så full man blev :P jag deckade nästan på engång när ni gått. Så fort jag la mig i sängen så kunde jag inte röra mig typ. Robin fick bädda ner mig. Va som om de bara slog till när jag la mig haha :) Gick det bra att cykla då? Puss ÄLskar dig

2008-06-21 @ 22:56:25
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja du bella. det tror jag med att jag är tvungen att göra...sthlm <3

2008-06-22 @ 19:24:33
URL: http://honsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback