Kändes som förr

Idag så var vi med johan och sofie =)
Kändes som förr,de var jätte kul ju..
Vi va ut till hälla och handlade lite sen åkte vi till björnön.
Satt och vid stranden sen ville johan till sitt favorit ställe på östra björnön.
Och då fick han som han ville men de var folk där så han skulle ta en annan väg till ett annat ställe.
GENOM SKOGEN,jag höll på att dö,hade flippflopp så jag vandrade där i skogen med dom tillslut kom vi fram och de var trollsländor.Så jag skrek massa,inte kul..
Sen så satt vi på en sten i vattnet och sjung och så åkte vi hem.
Riktig mysig dag =)

Nu ska jag sova.God natt..Pusss






Kommentarer
Postat av: Sofie

Vem är jag nu: aaah..AAAHH!....HAHAHAHAHAHAH! Alltså jag höll på att dö av skratt :D haha

2008-06-03 @ 11:09:01
URL: http://honsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback