Jobbat

Jobbade ida 8-13 sen åkte ja och morsan till affären så ja fick köpa en macka för vi skulle till hallsta och
hämta micke och jag var vrålhungrig.
Så mamma gasade om alla bilar(Hon hittade gasen ida :P )
så kom vi fram till hallsta så stanna vi där en liten stund för matte var utanför,så vi pratade med han sen åkte vi hem igen.
Satte oss på balkongen och spelade kort ett tag.Tiden rann iväg så fort när man
spelar kort..
Gick upp till matte då och kom på att jag ska hämta ut packet,ja beställde gardiner hem till oss.
Men så fick ja syn på pappret att jag ska hämta ut de på hemköp i farsta och de ligger ju fan i stockholm
så jag fick ringa till halens så dom bad mig kontakta posten om de så dom kan skicka de tillbaka hit.
Va fan vi flyttar ju hem i morgon och ja vill ju sätta upp mina gardiner ju =(
Men men ja får väl vänta några dagar då :(
Vi måste endå tapetsera innan man kan sätta upp dom.
Ska bli roligt att se hur de ser ut hemma nu.
De blir väl att plocka i ordning i morgon och ta de lugnt.
Länge sen nu vi var hemma själva en hel kväll ju ,haha..

På lördag ska vi köpa hem reglar och sånt =) så vi kan sätta upp väggen,pappa kommer hem till oss
och handlar de med oss och hjälper upp med de.
Och i morrn jobbar jag igen.

Nu ska ja käka mat..
Ha de bra..


Älskar dej <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha stackare. I farsta de var ju nära och bra :P

2008-06-27 @ 10:06:53
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback