very very hoooot

fan va varmt de har varit idag alltså.
Jobbade idag så ni kan ju tro hur jövla jobbigt de vart i värmen,Men hade mina vanliga kläder ida.
Som tur var fanns inte min stolek kvar för nästan alla jobba kläder var i tvätten så ja slapp
svettas enu mer.
När jag slutade jobba så drog ja direkt och lämna moppen hos lena sen kom matte och hämta mig där.
vi åkte till hälla och storhandla =)
Vi handlade massor men gick inte på mkt endå =)
Så de vart vi glada över.
Har nyss käkat tacos och nu målar matte lister,när han e klar ska vi kolla på film..
i morrn ska vi hitta på nått med robin och elin.
Va bra att de ska vara fint väder i morrn oxå :)

men hoppas alla får en trevlig helg.Har inge mer att skriva nu hejsvejs

Kvällen Film blir P.S I love you




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback