Mor och dotter dag

Idag har jag tillbringat dagen med mamma =)
Hon slutade jobba 12,00 så då kom hon hit och hämtade mig på en gång.
Så åkte vi och handlade mat vi skulle äta på dagen.
Så åkte vi och hämtade douglas och så åkte vi ut till björnön.
Vi stannade föst vid bron för att bada dogge.Jag gick i en liten bit med han bara till mina knän.
Men sen så bottnade han inte och så fick ja lov att släppa kopplet så han började simma utåt
och mamma började nästan klä av sig för att hoppa i efter han men till slut så kom han tillbaka.
Hahha såg så roligt ut just då när mamma tänkte hoppa i.
Men så åkte vi tills tugan och satt och pratade och åt och sen gick ja och mamma till stranden och badade.
Vi låg där och flöt och simmade,skit skönt i vattnet var de =)
Kännde som alla glodde när vi gick i vattnet och upp,fast de vart ingen som kollade ens hahaha..
Så gick vi tillbaka och solade och fikade.
De var en trevlig dag att bara vara med mamma och göra nått.
Älskar dej mamma jätte mkt.

Ska snart lägga mig tror ja.
Ha de bra.Pusss





Kommentarer
Postat av: mamma

LOVE YOU

2008-07-30 @ 08:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback