inte ett piss

Igår så kom robin och elin hit och hämtade oss.
Vi åkte till björnön och grilla,jag badade oxå helt själv haha.
Men de var trevligt,sen satt vi kvar och pratade och bara tog de lugnt där på stranden =)

idag har vi inte gjort ett piss,har inte varit utanför dörren ens.men ska gå till affären snart.
jag diska och matte städade toaletten och så har ja bara suttit och kollat på bert haha.
Skit länge sen man såg dom avsnitten.
hade ju inget bättre för mig :p

I morrn börjar matte jobba igen efter har haft semester.
Men han jobbar bara 1 vecka sen har han en vecka semester kvar som han tar vecka
32.
Men i helgen blir ja själv hemma för matte,johan och möller ska åka till möllers stuga på lördag till måndag.
Men sofie och jag skulle träffas på lördagen tror ja de var =)
Kul att umgås med henne då.
Få se vad vi skulle hitta på,har sakt några saker men nått av de blir de iaf =)

nu ska ja dra till affären.
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback