helt slut

ida så började dagen med att anna kom och hämtade oss,vi åkte till macken hon jobbar
och hyrde släp,och så kom oliwers farmor och farfar dit och lämnade oliwer.
Vi oliwer följde med oss till erikslund.
Vi köpte golvgips och klinkers.
Så matte har hållt på hela kvällen och lagt gipset på golvet.

Jag jobbade kväll ida med en tjej ja inte har jobbat med förut,hon var en sommarjobbare.
Så de var roligt att lära känna en till som är i min ålder =)
De e roligt nu att kunna jobba med henne eller jossan för dom är endå i min ålder fast 2 år yngre.
Så de blir tråkigt när dom går tillbaka till skolan sen.men men sånt e jobblivet hehe..

Har så jävla ont i ryggen ida,Kan knappt röra mig =( men nu har ja en vecka semester.skönt på
sätt och vis faktis..
Vi ska väl kanske till furevik med anna och oliwer nästa vecka :)

I morgon kommer mange och lägger klinkers fan va skönt.
får bo hos mattes föräldrar så länge bara.
Hoppas de kommer gå bra då med katten för hon måste ju följa med.

nu ska ja och matte svalka oss på balkongen.
Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback