Skönt

Varit en skön dag och jag mår mycket mycket bättre,hostar lite bara.
Gick till ama idag.Sofie och jag satt och hade flumm haha..
Men de var okej dag faktis.Vissa gör ju det så de blir tråkigt men jag och sofie gör ju så de blir roligt hehe..
Så de så hehe !
Visst de e ju inte alltid roligt.Men man skrattar ju många gånger varje dag iaf.

Skönt att gå dit idag och göra nånting iaf än att bara sitta hemma och dö ut haha.blir sjukare
att vara hemma ju,då tänkter man ju ååå va jag mår dåligt.men så kom jag ut och tänkte inte
ett skit på de och mår typ 90 % bättre =)

Vi drog från ama vid halv två så då gick jag hem till mamma och vart typ uppäten som vanligt hahah.
dogge e ju en riktig krokodil alltså.
Men så somna han,åå va skönt det vart =)
Han e ju så söt.

Nu ska jag kolla vidare.hejsvejs

Jag är ledsen ! jag får ingen godis av lillmatte
image24



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad stor han har blivigt. Vad skönt att du är på bättringsvägen. Då kasnke vi akn ses i helgen? Puss

2008-01-30 @ 18:44:33
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Hej Bella :) Ja men de låter ju super roligt. Absolut. tror att Robin jobbar men han brukar vara klar vid 19.00. Så de låter toppen. Han skriva de där innan som står uppe. Innan jag såg inlägget från dig :P Men vi kan ju höras närmare helgen. puss och Kram

2008-01-30 @ 18:47:12
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback