skit skön vecka

ååå de har varit så jävla skön vecka =)
Matte har varit ledig hela veckan så vi har typ slappat hela veckan,har fått rätt mkt gjort med rummet
har varit och kastat saker,städat och haft oss och bara glot på massa filmer hela nätterna och
även på dagarna,ätit god mat varje dag och massa sånt mys =)

Men jag ahr inte fått mkt gjort med jobb och sånt,har inte sökt jobb på hela veckan,
men nu e de kärpning med de och börja igen på måndag..

I morgon kommer sötis oliwer hit =) ska bli roligt som vanligt =)
han e så underbar och sötast i världen <3<3

Undra vad vi ska gö i morgon,börjar bli rastlös av att sitta hemma varje kväll här nu hela denna vecka..
nån som vill vara med oss ?? hehe..

Nu ska vi kolla på en till film hahaha black water heter den..
Puss och kram o nyp i stjärten






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej tjejen!

Kom in i din blogg och såg att du är tillsammans med matte. Jag och en som heter Madde umgicks med han och Johan när vi gick i sjuan =). Madde var tillsammans med Johan ett tag också om jag inte minns fel :P.

Hoppas allt är bra!

Kramkram :).

2008-01-05 @ 00:11:53
Postat av: b3lla

Hej =) Jaha jo jag fråga matte och han kom ihåg det hehe..Tror jag har hört om dig förut för länge sedan.om ja inte minns fel.

Har varit tillsammans med matte i 5½ år så jag tror han har berättat mkt om förr haha..
Sköt om dig kram

2008-01-07 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback