Lördag !!

Ida e de lördag för er som inte vet :P
Och idag ska bella dricka :D hihi har inte druckit sen nyår (duktig bella)
Men ida känner jag att jag vill bli lite full iaf hehe..

Och så kommer oliwer hit wiie =)=) våran lilla sötgöte.
Så då blir de full rulle och de e alltid roligt.. <3<3

Ikväll ska vi ju kolla på band och johhas band oxå ju eller de e ju de vi går för att se.
Hoppas dom e bra.
Men innan vi ska dit så ska vi hem till elin och robin =)

Igår så var vi bara hemma.Jag började med att hoppa in i duchen och gjorde hårmask
och rakade bena och de.
sen gjorde jag ordning fotbad och gjorde 2 stegs ansiksmask och hade fotbadet medans de
gjorde sitt.sen måla jag naglarna och allt så jag kände mig väldigt fräsch hehe :D

Nu ska jag gå och äta lite mat har nyss städat så lena vart ju glad iaf =)

Vi hörs senare eller i morgon herrå

                  



Kommentarer
Postat av: ejmis

Svar: Tack för komplimangen gällande min design =)
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig eftersom jag själv fått hjälp att fixa detta.

2008-01-27 @ 16:45:56
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback