Lalala !

Igår var jag hem till elin och var med henne,de var trevligt =)
Roligt att vara själv ibland oxå.

Idag så åkte jag ner som vanligt till ama.Vi var där till 11,00 bara så de blev 2 timmar så klockan
elva gick vi p jobbchansen på arbetsförmedligen.Men de var bara skit jobb så jag och sofie gick
till stugan och käka mat.och satt och prata hehe..Sen såg vi båda att vi hade fått pengar eller jag ahde bara fått 500 kr
så vi gick i affärer och kolla lite.
Köpte en hy sak och så massa saker jag ska ha ikväll,ska ha sköta om mig själv kväll.
Ska ha ansiksmask och hårmask och fåt bad och massa sånt =)
Elin skrev och fråga om jag skulle med ut ikväll men jag har ju inga pengar till att gå ut ida för jag ska ju
dricka nånting i morgon oxå när vi ska till sigurdsgatan 25 och kolla på band, blandannat johans band.

Nu ska jag gå upp till matte,han ringde och ville att jag skulle komma ;)

Ha de bra folk..puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ;) ja du får väl ha en mysig spa kväll då! Synd att du inte kunde följa med. Hade vart kul. Men ska vi ses imorgon då? Pusspuss

2008-01-25 @ 17:16:47
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Hej vännen ;) Ja de är klart de gör. Vi måste ta en krogrunda själva någon gång. Älskar dig ses imorgon. Puss

2008-01-25 @ 18:55:43
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback