Helgen !

I fredags åkte vi hem till några otroliga underbara vänner (Robin och Elin) =)
Vi satt och pratade och kollade på Juno,den var okej..
Sen åkte vi hem och la oss för matte jobbade igår.
Så igår hände inte mkt,matte kom hem från jobbet vid ett och sen kom världens sötaste kille hit
och de var ju oliwer så klart =)
så då vart de full rulle här hemma :D Han är så underbar. Lekte med han massor.
Han var så söt när han vart trött då satt jag på golvet med han och så höll han på med mitt hår jätte länge så
jag nästan somnade hehe..De var så skönt =)
Sen fick han välling och sen skulle han sova men då smet han in i vårat rum och stängde dörren
så inte lena kunde komma hehe.så gömde han sig bakom oss men sen ville han sova så då fick vi alla en god natt
kram av han,så söt han är. Vi älskar dej oliwer <3<3
Hoppas han kommer snart igen..
Så då gick jag och matte ut med nisse sen åkte vi och handla kinamat och kollade på Nancy Drew,den var med
okej men inte så jätte bra.
Sen spela vi och sånt och de.sen sov vi.

Och nu har oliwer nyss åkt hem,så de vart helt tyst och tomt här hemma =(

I morgon ska jag till ama men ska gå där till lunch bara sen ska jag lämna mitt cv på
inter sport på hälla,pratade med dom  i fredags.
sen efter de kommer pappa,agge och farmor och hämtar mig för då ska vi till arlanda och lämna av pappa
och agge dom åker till thailand då i 3 veckor =( men hoppas ni får de jätte bra :D

Nu ska jag göra mig ordning sen ut och gå med matte en stund sen vet ja inte vad vi ska göra.
men är rastlös som fan..

Sköt om er puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Å du har ändrat bloggen ;) Kom du på hur man gjorde? Pusspuss

2008-01-20 @ 15:17:22
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback