Glad !

Idag har de varit såå fint väder så jag har varit skit glad =)
Vi vakna och gjorde ordning frukost sen lekte lite med oliwer och så vid halv ett gick
jag och matte ute och gick spåret men vi gick bara 3 km ida..
får ta 5 km spåret nästa gång istället när matte är frisk...
Sen kom vi hem och då skulle precis oliwer åka.Så när dom åkt6e gick jag ut och satt mig
i solen på balkongen,de kändes som vår.
Och då ringde pappa mig och prata en stund. Dom hade 35 grader i skuggan,åå va skönt.
Han sa att jag måste följa med nästa gången dom åker så han slapp sakna mig hehe..
Måste åka ut dit nån dag snart och kolla min post och hämta saker.

Igår kom elin och hämta mig och matte s¨å åkte vi hem till dom.
Sen vid sex åkte vi ner till rockkarusellen.
Men kolla bara på när johans band spela och bandet efter så sen åkte vi hem
till robin o elin igen.Fast innan de åkte vi och köpte mat oxå..
Så satt vi och kolla på nån film som gick på tven.
Men åkte hem vid tolv tror ja den var.så de vart inge drickande för mig igår som de skulle
jag drack en cider hos elin sen fick jah  veta att de var alkohol förbud på rockkarusellen
så då tappa jag lusten att dricka när vi kom hem.
MEn får at de nån annan dag iställe.
Har inte riktig sug efter att festa längre.de kan komma ibland bara..
Men men hehe..
Ska kolla på miami ink nu sen börjar andra avenyn snart :D jippi !
I morrn e det ama som gäller Haha ! AMA GE MIG ETT JOBB !
Men de e soft att gå där iaf.men hoppas på ett jobb nu.

Sköt om er puss och kram och nyp i stjärten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback