Bra !

Började dagen med att vakna hehe.Men ville inte gå upp.men akn ju inte sova
i 12 timmar.de regna ute och var mörkt.så jag låg kvar i sängen och kolla på tv ...
Sen när jag hade piggnat till så satt jag och spela guitar hero live mot nån från Maimi =)
Sen gick ja ner till mamma och umgicks med henne sen så åkte jag till jobbcentrum och
med sofie,malin och jossan..sen efter de åkte jag till
friskis och svettis och träna ett tag =)

sen gick jag till coop och handla frukt och så kom matte och hämta mig där..
Har lust att gå ut och gå men matte vill inte och jag vill inte gå själv när de e skit
mörkt ute..

I morgon e de jobbcentrum igen,börjar en hel dag i morgon.
Sen ska jag hem till pappa.träffa han sista gången innan han drar till thailand i 3 veckor.
ååå vill oxå med..Men kommer åka hem dit nånting medans dom e borta så man kan vara själv..
Skulle vara skönt.Älskar ibland att vara själv de kan vara så jävla skönt.

Nu ska jag få i mig lite käk.

♥Älskar dej matte ♥



Kommentarer
Postat av: Elin

De var ju bra att du började morgonen med att vakna haha. Du är roligt du. Vi får se om vi kan sola i veckan för jag ahr blivigt sjuk. Men vi kanske kan ses fredag eller lördag :)? Puss

2008-01-16 @ 16:59:51
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback