bättre

känner mig fortfarande konstig i kroppen men börjar bli piggare.
Men ska dra till ama i morgon iaf..
Idag tog ja med mig guitar hero till mamma och spela.
mamma var sämst på de först men sen gick de bättre =)
Och sen om micke hem och han gick de rätt bra för på en gång :D
Men de gäller ju träning,jag avr skit dålig i början kunde inte spela en hel låt,HAHA
men nu kan ja spela rätt bra iaf :D

Vill göra nånting snart ju.. Nån som vill hitta på nått med mig i morgon typ ?

Nu ska ja spela lite sen ska aj kolla på glaou,kan ju inte se de i morgon.
Sen ska vi kanske dra till annas mack =)

Vi hörs alla..Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill hitta på något med dig :) Du kanske vill komma hit. Puss älsko

2008-01-23 @ 21:14:52
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback