Vart köper man skolböcker ?

Idag har jag varit duktig :D
Jag har städat massor och diskat,tvättar och bakat =)
Så det lukar jätte gott här hemma nu, nybakat..

Och på måndag börjar jag plugga och jag måste få tag på en mattebok innan dess..
Nån som vet vart det finns ?
Kan man låna sånt på bibblan ?

Fan av det snöar ute.Men det e mysigt faktis..tycker om snön..
Men snart är det julafton och jag har inte köpt en enda julklapp :/
Måste börja med det nästa vecka..

Igår såg vi en jätte bra film som jag rekomenderar

Eagle eye





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Du kan köpa skolböcker på högskolan. På akademibockahndeln där. Sen kan man beställa skolböcker från Adlibris eller Lyknis. Men du kan säkert låna på bibblan. Gå dit och fråga. Lycka till gumman. Puss <3

2008-12-11 @ 19:47:54
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback