Varför gör man så här??

Är det värt att dricka mycket för att kul och sedan må piss nästa dag ?
Jag börjar undra att det kanske inte är så värt.
Mår otroligt dåligt idag,har piggnat till lite efter jag har fått i mig mat..
Men jag hade så jävla kul :D
Jag förfestade med matte,johan och fredde här hemma..Kul kul..
Sen tog ja bussen ner och träffade mimmi,jenny,sara och robin.
Men det blev mest att umgås med jenny :P
Även mimmi oxå.
Vi dansade hur mkt som helst.Hahaha.
Hade så ont i fötterna..Drog från konrad 01,30 fick stå och vänta på matte i 1 timme så jag höll på att frysa ihjäl.
Sen köpte vi subway med oss hem..
Och jag vaknade typ till 06 att matte ropar på mig,jag kastar mig upp ur sängen,fortfarande full och typ sover,hann bara komma till toan där jag ser att matte spyr och sen helt plötsligt vaknar jag på golvet,då hade jag svimmat,fattar inte varför men jag tror att det vart för jag sov så tungt och sen kasta jag mig ju upp ur sängen.
Så matte fick knappt nå hjälp av mig där inne,jag mådde då själv dåligt efter ja svimmade,trode jag skulle tuppa av igen,.MEn jag somnade,Helt sjukt..

Men jag tror det var nå fel på subway mackan för matte spyde en gång och jag helt ont i magen,
Men det var ju inte magsjukan iaf,för vi hade ju inge feber och det hände ju bara en gång.
Och idag mår vi bra från det iaf.

Men det var annars en otroligt lyckad kväll..

Pösss



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå stackrs er haha ja så är det att dricka :P Jag brukar också känna av den där subway mackan när man har ätit efter krogen. Brukar må jätte illa.. Konstigt! Men annars så känner jag inte av den om jag inte har druckit ahah fattar du. :P Hoppas vi kan ses snart Puss

2008-12-27 @ 17:23:10
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback