Trötter

Halloj..

Har inget att göra så jag tänkte skriva lite :P
Har inte hänt så mkt.Hela lördagen låg vi hemma i soffan och kollade på filmer.mysmys.
Och så började ja bli sjuk.
Men känner mig hängig då och då.
Idag har vi bara varit ute och handlat och tagit det lugnt.
Älskling har hjälpt mig med matten på kvällen och så har vi kollat på uttligare en till film..

Fan va kallt det ser ut nu ute,det är fan -9 ute,så det har varit kallt här hemma oxå,men vi har ju fått ett element sånt löst så det blir ennu varmare hemma.Vi har det i sovrummet så nu är det skönt att sova =)

Det vart inge intressant att skriva idag hehe..
Skriver i morrn.
Nu ska jag sova för klcokan är 01.34 =/

God natt ! Love/ bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback