Ny bil..

I morse så åkte vi och hämtade lena sen drog vi ut till hälla och handlade lite.
Jag köpte smink och underkläder och så handlade vi lite på ikea oxå :) Nice..
Åkte hem till mattes mamma och pappa och åt lite och mattes pappa hade sett en bil på mazda som han ville att vi skulle se.Så vi drog dit och skulle kolla på den..Efter 20 minuter så var den vår :D
Så nu har vi köpt ny bil =)
Det är en mazda 6 automat =)  Så nu är jag mer taggad att skaffa körkort så jag får köra den hehe :D

ska lägga mig på soffan nu och glo på tv är helt slut,är ju lite sjuk så man blir ju trött fort.

Herrå :P


Så här ser den precis ut



Kommentarer
Postat av: Elin

Oj då :) De var värst.. Kul

2008-12-29 @ 17:16:13
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fin bilen är puss

2008-12-30 @ 07:34:18
Postat av: jeanette

Fin bil!

2008-12-31 @ 15:43:23
URL: http://jeanettel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback