myspys

Idag är det fredag igen..
Känns som det nyss var helg men det är ju bara bra att det gick fort.,.
Ikväll blir det lugnt, jag och älsk ska basta, bada bubbelpool och dricka gott och mysa ;)
Ska bli skönt,bara han och jag <3
Men vi har bokat klockan 21 så innan de skulle johan vara här =)
Dom är ju glad nu för dom har bokat biljetter till Deep Purple som kommer hit till västerås i sommar.hehe..

Sitter och väntar på att matte ska sluta jobba snart,för vi ska till hälla och handla..
Blir att göra plankstek ikväll :) mm gott.

Nej nu ska jag föna håret,,

Love/ Bella





Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman! Ja de kan jag göra :) vilken tid vill du träffas? Jag börjar kl 9.15 och slutar kl 12.00. När passar de för dig? På morgonen eller kvällen?

Bella, ska vi gå på stan på torsdag? Kolla lite julklappar eller något? Pusspådigminbästa!

2008-12-13 @ 12:33:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

vad mysigt att ni ska göra de :) Åå vill också bada hihi Måste göra de någon gång hos er sen. Pusspuss

2008-12-13 @ 13:01:18
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback