Julen m.m.

Har inte haft ork att skriva eller jag har knappt suttit vid data..
På julafton så var jag först hos mormor och åt julmat och öppnade klappar,sen vid 14,30 så skjusade mamma och micke mig ut till skultuna,åkte hem till pappa först sen drog vi till farmor där stora släkten var :)
Det var mysigt,Och fick mkt fina och bra julklappar på julafton :D
Tack alla !

Igår så åkte vi till gryta till mattes moster för hon fyllde år på julafton :) Tänk er hon fyller år på julafton,och det är julafton + att hon har namnsdag på julafton hahaha.
Så vi åkte dit och åt tårta och firade henne..
Sen drog vi hem ,för jag hade jätte mcyket att plugga.Och snart ska jag fixa inlämningsuppfiterna och skicka in dom,men det är inte så brottom för lärnarna är endå inte i skolan idag..

SKulle ha gått med elin  och robin på konrad ikväll men hon ringde för en stund sen och berättade att hon var sjuk,
Så det blir att dricka endå men vi får se vart jag hamnar sen,kanske blir konrad endå,vet många som ska dit,ska kolla med dom..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen..


LOve/ Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Mm MYCKET tråkigt!! Hade ju vilja träffa dig och dricka såklart..

2008-12-26 @ 17:40:14
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback