Jobbigt !

Igår och idag har det varit väldigt jobbigt,tårarna rinner direkt när jag tänker på dig älskling..
Men idag somnade min älskade hund in..
mamma var där med han hela tiden och nu är du där uppe i hundhimelen med tore och leker..
Fattar inte,För lite mer än ett år sen gick min underbaraste hund bort,han var världens klokaste hund,han var som en människa,mitt allt.Och vi skaffade då  en ny liten sötnos och han bettyde lika mkt för mig som tore gjorde och nu efter ett år är han oxå borta.Det känns jätte jobbigt.
Boxrar är som människor, och dom åker in i ens hjärta på en gång och fyller det med kärlek..
Jag älskar tore och douglas av hela mitt hjärta..Men nu har ennu en del av hjärtat krossats.
Älskar er och kommer alltid minnas er <3<3

Iaf idag var jag ner på stan och letade mattebok men hittade ingen så nu har jag beställt en och den måste komma fort..
Har städat lite idag och nu har jag gjort en kladdkaka som är i ugnen :)

Ska ta ut den nu faktis..

Ha det bra.

Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Åå gumman! Din goda kladdkaka. ÄLskar den!

Så du fick beställa tillslut. Synd de är med skolans bokhandel. Visste inte att dom skulle stänga! Sorry.. Puss

2008-12-15 @ 15:46:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback