Helg va skönt och 16 dagar ledigt för älsk

Känns jävligt skönt faktis för nu kommer älsk vara hemma i 16 dagar :D
han har tagit lite ledigt :)
Idag har vi slappat och städat lite..Skönt att han är hemma och kan hjälpa till..
Vi ska snart gå ut med massa kartonger,föreningen har ställt hit så man kan slänga vad man vill :D
Sen ska vi ner och boka bastu och bad tills måndag för micke skulle komma hit då och basta och bada och kanske mamma :D Hoppas hon följer med..

Sen ska vi iväg och handla lite tror jag eller vi måste :P

Har inte så mkt mer att skriva..
Kanske blir att träffa robin och elin ikväll,Hoppas =)

Nu ska jag föna och platta håret..

Love Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Nej usch inte ni också.. De är så jävla jobbigt. De bara krampar i magen och så mår man illa. USch. Hoppas ni inte börjar spy iaf. Inte roligt. Jag orkar inte ens vara uppe. Så nu går jag och lägger mig igen. Krya på er ni också gumman :)

Usch för magont! Puss

2008-12-22 @ 19:14:22
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback