God Jul..

Helgen har varit lugn.Elin och robin kom hit i lördags och vi kollade på en film som gick på tvn och bara tog det lungt..
I söndags kväll fick jag ont i magen och mådde väldigt illa och trode att jag hade fått magsjukan men jag spydde aldrig som tur var.Mådde inte rikgtigt bra i igår heller men bättre iaf.
Matte och jag hjälpte anna och mange med lite saker till återbruker och det.
Sen hem och tog det lugnt.Har gått och lagt oss mellan 02-04 varje kväll nu så ikväll blir det tidigare..

Kom nyss hem,vi har varit med anna på hälla,handlade dom sista julklapparna sen in på systemet och handlade på willys :) Så nu är allt sånt klart,men fan va folk det vat på hälla.
Blev galen till slut..

ikväll kommer micke hit och bastar med oss och sånt.
Sen blir det väl att ta det lugnt.
För i morrn är det ju julafton :D

ska på dan till mamma sen på eftermiddan hem till farmor med pappa,där stora släkten är :P

Nu ska ja ta och diska..
Ha en trevlig jul..
God jul på er..


Love / Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Har du haft en bra jul gumman? Fått något fint i julklapp? Här är vi lite sjuk och magont men hoppas på att de går över tills imorgon. Pusspådig

2008-12-25 @ 22:57:49
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback