Fy fan !

Ställde klockan på 08,30 men var så jävla trött så jag ställde om den hela tiden tills 10.
Så ringde mamma och pratade och hon sa att det regna ute massor och då fatta jag direkt varför jag var så jävla trött..
Gick upp och kollade ut och det regnade ju massor och var helt grått :(
hatar värkligen sånt här väder..
Vill bara ligga i soffan och glo på tvn..och så blir det nog idag..

Igår så åkte jag,matte och Lena till hälla,vi köpte hem en adventsljusstake en rätt liten,ångrar lite den nu för den ser så liten ut i vårat fönster hehe sen köpte vi en tomte som lyser som sitter på fönstret. och lena köpte till oss sån där ljusslinga på balkogen fast vi måste dra ut el dit idag..Annars blir det nog fint :)
Sen drog vi till annas jobb och stog där och pratade med henne :)

Snart kommer väl matte hem och ska käka lunch :)
han jobbar ju så nära nu så han åker hem och äter.Men det gör mig ingenting för då får jag sällskap en stund hehe.

Nu ska jag äta frulle och kolla på livet i fagervik på datan !

Love / Bella




Kommentarer
Postat av: Elin

Näämeen vad är det det där snyggingar? hehe..

Har Matte börjat på nya jobbet nu? Går det bra för han? Ska vi träffas något i veckan gumman? Puss

2008-12-02 @ 16:08:04
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback