Vänner eller inte ?

Jag fattar inte hur människor kan bli så olik sig helt plötsligt ?
Efter att inte umgås med dom ett tag så helt plötsligt är dom riktiga idioter.
Snälla tror ni att knark är bra för er eller ?
Tror ni att de är coolt ?
Jag säger inga namn eller nå och vet inte heller om detta stämmer men värkar som de är så iaf..
Synd att ni ska ändra era sätt att vara..
Men ja hoppas men hela mitt hjärta att ni fattar vad de innebär och lägger av innan de är förent.
Ska vänta med att öppna min mun för än ja vet att de är säkert.
Ville skriva av mig för ja fattar ingenting just nu..

Har jobbat ida sne drog ja och handlade lite.
Köpte en tröja till mig oxå.Så de är skönt.
Sen om ca 2 timmar ska vi hem till mattes föräldrar och fira hans pappa.
Sen hem och mysa och käka,för vi firar att vi har varit tillsammans i 6 år =)
Matte kom hem med röda rosor till mig ida =) Såå söt.

Nu ska ja duscha.
Ha en trevlig kväll.pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Handlar de om oss? :(

2008-08-02 @ 12:44:14
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback