stan m.m

Igår så åkte jag ner på stan och klippte mig.
Jag var väldigt duktig för jag brukar alltid handla massa när jag åker ner på stan med mkt pengar men jag gick och klippte mig bara och köpte ett par jeans sen hem =)
Elin kom hem till mig när jag kom hem,vi satt och snackade om allt möjligt.
Känner att hennes och robins förhållande är väldigt väldigt likt mitt och mattes..
Så kollade vi klart på ebba och dirik hahaha..
Sen åkte elin .och matte och ja började med maten sen tog vi de bara lungt.

Idag så kom mamma och hämtade mig strax före elva.
Vi åkte till bemaningen och skrev in oss på andra ställen oxå.
Sen gick vi till H&M och handlade.Mamma köpte hårfärg och hårband och jag köpte hårband,örhängen,sjal.
Sen åkte vi och käkade sen hem till henne.
Jag slingade hennes hår sen så efter ett tag åkte vi till djurmagasinet.
Så skjusa hon hem mig.
jag hann börja halft med disken så ringde matte och sa att jag skulle gå ut.
Vi åkte till erikslund och handlade en ångsak som tar bort tapeter senköpte vi jag gardiner till sovrummet,
Så vi ahr fått upp dom oxå =)

Nu pallar inte min arm med att skriva mer.
Har ju ont i den ju..
ha de bra.Puss bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback