Själv !!

Igår åkte ju matte,johan och möller till möllers stuga..
Så jag vart själv hemma,johan kom hit med geezer innan dom åkte.
Men efter nån timme mötte ja upp sofie vid affären,vi köpte godis och de sen far vi hem till mig.
Kollade till katterna och sen satt vi på första filmen,vi kollade på 3 filmer.
Och tog pauser i mellan.Men  de var trevlig kväll..
Sofies nån kompis ringde och frågade om vi skulle komma dit där dom va men ja orkade inte var skit trött.
Så sofie drog vid 00,00 och ja satt mig vid datan en stund,men vart pigg eller rättare sakt övertrött.
Så ja kunde inte sova.Satt vi datan och kolalde sen på tv.
Men tillslut somnade ja väl.kollade sista gången på klockan och då var den 05,20
Så då tvinga ja mig själv att sova men kunde ha varit uppe mkt längre.
Så vaknade ja i morse vid 10 men somnade om och sov till halv två =)
har legat och kolalt på never back down,min favvo film.

Men ska hoppa in i duschen och nog dra oich hälsa på mamma.Har inget bättre för mig.
Har inte heller pratat med matte sen igår när dom satt i bilen på väg upp.Deras telefoner är avstängda eller
ja tror att dom inte ahr nån mottagning där uppe =(=(

/ Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback