Migrän på g !

Idag har jag jobbat.
När jag sluade far jag hem till mormor o morfar,dom bjöd mig på mat,finsk makaronilåda :D
mmmm fan va gott de var,fick även med mig hem.har inte ätit de på länge.
Åkte hem och la mig på en gång,har sån jävla huvudvärk.
Riktig illa alltså,bara ja rör huvudet pulserar hela huvudet och ögonen :(
Mår illa lite oxå.Känns som migrän är på gång.
Ska ta en tablett och lägga mig igen.
Kunde inte heller byta bort min kväll i morgon så jag får kämpa och gå endå.

Pappa ringde oxå och berätta att jag har fått skattepengar.
Men när jag pratade med dom innan midsommar sa hon att jag inte skulle få pengar tillbaka
för jag hade tjänat förlite,vilket jag tyckte var konstigt.
Menb ja fick tillbka över 4 tusen iaf :D
Vilket avr skit bra för jag behöver värkligen dom pengar.
Så ja måste åka till skultuna och hämta de för jag fick de på chek.

nu pallar ja inte att sitta här måste lägga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback