JOBB JOBB JOBB

Heej,,

Idag har ja jobabt,har varit en slapp dag ida.
Men e iaf trött för nu har ja fått sovit ut i flera dagar.Och ja sover inte lika bra heller när jag vet att jag ska upp.
Var klar 1½ timme tidigare så ja gick till mamma en snabbis och satt där och pratade.
Sen drog ja till kontoret och bytt om.
Har varit i tvättstugan och kollat hur de såg ut där,har inte varit där nått(tvättar hemma)
Men skrev upp en tvätt tid iaf på måndag.
HAr städat och diskat och sånt oxå och uppdaterat lite cv på olika företag.
Så jag har ju varit duktig hehe.

ska snart börja med maten.
Sen kommer matte hem och han ska fixa min data =) annars jävlar haha.

Ha de bra,kanske skriver sen.Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback