irriterad

Åååå vad ja kan bli irriterad på att man har kännt nån jätte länge typ i några år och så skaffar den en tjej
och då börjar hon skriva till mig att ja inte får ha kontakt med hennes kille.För han har tjej.
Ja ba : Hallå ja vet att han ahr tjej,jag är ju fan inte ute efter människan,vi är bara kompisar,och ahr varit de i 2 år.
Som du kanske vet så har ja kille och har varit tillsammans med han i 6 år och vi är sambo.
Ja skulle inte ens röra din kille.
Hon ba: Men ja litar inte på tjejer,så sluta höra av dig..

Blir så arg av att förlora en vän för att han har en cp tjej..Tänkte att hon skulle kanske lita på mig om hon pratade med
mig i telefon,så ja ringde,nej hon ville endå inte att han ska ha kontakt med tjejer.
Stackars kille alltså,han säger inget heller,bara låter hon får göra som hon vill.,.
Hahaha ja man skrattar ju åt såna som hon som beter sig så och skämer ut sig...Men men ja ska lyssna på henne och inte höra av mig.,

Igår hände fan inte ett skit..Var bara hemma plockade ordning lite bara.
Ska ta resten ida.
Sen var vi bara till media market.Och där träffade ja en gamal klasskompis från skultuna.
Så vi stog och pratade och så kom vi fram till att hon bor typ 2 hus i från mig,hahah.
Jag ska dit nån dag och fika och träffa henne =) ska bli trevligt.
Dom som vet vem de är så var de sandra kristiansen =)

Nu ska ja börja städa..Ha de bra.



Kommentarer
Postat av: Elin

Men åå vilken omogen tjej... Sånt ät ju bara så jävla larvigt.

2008-08-27 @ 11:56:31
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback