Gammal vän

Idag så har de inte hänt nått knappt.
städade hela förmiddan och kollade på våra bästa år och glamuor.
Sen så ringde elin så hon kom förbi hemma hos mig.
Jag hoppade in i duschen och så satt vi mest och pratade.Sen skjusade hon mig hem till mamma,så snäll som hon var =) så slapp ja gå i regnet,För de regna ute som VANLIGT !!
Men de var trevligt att hon kom förbi.
Hon och jag kanske ska åka till solna på måndag och kolla på aik =)
Hoppas hon kan de då =)
Iaf så bjöd mamma mig på tacos.
Så hon jag och micke åt,och en söt liten dryg dogge var oxå med.Hehehe..
Sen skulle ja gå hem,men stötte då på en ja känner lite,micke heter han,så vi stog och snackade ett bra tag.
Så ja kom hem nyss.

Johan,möller och matte satt och spelade när jag kom hem.
Men johan gick då för han skulle iväg.Så nu är möller kvar här =)
Han är en trevlig gose :D hehe.
Möller är fan alltid glad och snäll,har aldrig sett han arg eller nå,.
Och han värkar bry sig om alla i hans närhet.Så han får en dagens ros av mig hehe =)

Nu ska ja gå och spela med dom 2 killarna.
Älskar dej matte massor och mina vänner å familj <3<3

Möller                                                 Matte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback