Allt möjligt

Idag var ja ledig =)
Vi har mest varit hemma ida,tog en sväng ut till ikea och handlade lite sen willys :D
Sen åkte vi hem och lena följde med oss,för hon färgade mitt hår,men vart lite för mörkt tyvärr :P
Men men..
I morrn ska både ja och matte jobba,så de blir lungt ida.
Men pengar blir de iaf =) Får tänka så när det är jobbigt att gå upp på en söndag.
Jobbade delad tur igår och fick även jobba själv på kvällen vilket var skit jobbigt.
Hade så ont i bena och fötter när jag kom hem och även när jag vaknade i morse för jag har
aldrig fått sprungit så mkt och stressat så mkt på jobabt som jag gjorde igår kväll.De var hemskt !!!

Och ida har jag och matte även suttit och kollat på hus ute på landet =)
Vill vill ha en kåk på landet och med massa djur t.ex gris,höns,getter m.m
Skulle vara skit skönt att bo så.
Och ha pool och grejer =)
Fast de är en stor nacktdel de ä'r ju att jag inte har fast jobb,så man kan ju inte skaffa sånt för än man är
safet,.
Men den dagen ja blir de så flyttar vi,de har vi bestämt.
Men de kommer bli nära västerås så de är typ bara 15 minuter till västerås eller nå :D

Nu ska ja käka matte har gjort kött,pommes och beasås :D
Vet att de e sent att äta men ahr ju färgat håret ju.
Ha en bra kväll Pusss


kvällens film kommer bli

Drillbit Taylor




Ger betyg för den i morrn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback