valborg

Mamma kom och hämta mig ida igen så åkte vi hem till henne.
Hon gjorde ordning egen kycklingsallad med dressing.de var jätte gott.
Så åkte vi ut och släppte douglas så han fick springa av sig.
De var skönt.
vi gick och käka glass och de =)
Sen kom micke hem då åkte vi ut till bolaget och de var helt tomt så ja fick nå cider som ja inte vet alls
hur dom smakar och så ser dom roliga ut hahaha..

Ikväll ska vi hem till robin och elin och dricka.
Valborg är ju inte som förr precis,känner mig för gammal att springa runt som en fjortis i parker och vara kanon full..hehe.Inget för mig precis men kommer bli kul att träffa vänner och komma in i dimman ett tag =)

Nu ska ja vila,för vi ska åka och handla när matte kommer hem..

Ha en trevlig valborg.Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

ja jag vet :P Heheh ser de jag med. vill bara ha de ansiktet tillbaka istället för den här jävla fotbollen som jag har nu :P Men Bella. Vi är snart där igen. Party to Night darling

2008-04-30 @ 15:57:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback