trevlig dag

Idag så gjorde matte och jag iordning oss rätt fort när vi vaknade..
Så åkte vi till ikea och köpte sängbord och en gardinstång,de var skönt på ikea för de var inte s mkt folk
där idag.Men varmt var de där inne,men efter de så åkte vi till erikslund
och köpte vardagsrummsmatta,den vart jätte fin,
så gick vi in på willys och stor handla lite halft hehe.Men vi fick mkt och endå gick de på bara 650 kr.
så de var ju bra.så nu klarar vi oss med mat till löning.
Så grilla vi lite hamburgare när vi kom hem och åt på balkongen =)

Igår så åkte vi hem till robin och elin,vi tog de lugnt,kolla på en film på tven och sånt bara.
Men nästa helg e de löning och då ska vi ut =) kalle baah kommer ju till konrad.
Men hoppas på en varm kväll då så man kan dra vidare efter de nån annan stans kanske pluto
för dom har ju öppnat terassen eller nån annan stans,skulle vara trevligt =)
Men de värsta e väl vilak jävla köer de kommer vara för de e löning,men hoppas inte bara.

Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen,för de e värkligen varmt där nu =)

ha en trevlig söndag,för de kommer jag ha,Andra avenyn e de oxå ida= ) Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback