Tråkigt

Fan vilket tråkigt väder de är idag,inge roligt alls...
Igår så började jag dagen med att tvätta och sånt sen gick jag hem till mamma.
Fick mat där sen efter ett tag åkte vi till jobbet och skulle förlänga vårat kontrakt att vi får ge ut medicin..
När vi var klara där så åkte vi till eriksborg,mamma skulle in till läkaren en snabbis sen åkte vi till maxi och
jag handla mat....
Så åkte vi hem tillslut.men de var trevlig dag..

När jag kom hem var matte hemma,jag diska och han lagade mat.
Så senare kom anna och sen lena,men anna ååkte ganska fort.
så Matte,jag och lena åkte ut till ikea och handla massa saker =)=)

Och ida ska vi hämta våran soffa =)
Mamma och micke skulle hjälpa mig att hämta den..

Nej nu ska ja äta frukost och sen städa..
KRam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback