Tjaaa !!

Igår så åkte jag och mamma ner till stan vi åkte BUSS kan ni tänka er min mamma åkte BUSS hahahah
Så vi gick till bemanningstjänst och skulle skriva in oss m.m så helt plötslig kom en tjej och frågacde om vi kunde börja jobba i morgon ??
Ja de kunde vi så klart.
Sen efter de så gick vi och käka och sen hem..'

Nu e jag helt slut,har jobbat massor idag,jobbade 7,30-16 och ja har inte jobbat på hemtjänsten sen i november
så man e ju otränad på de eller hur man ska säga.
Huvudet har varit igång hela dagen och bena hehe..

Ska läsa lite teori nu..Har gjort de mkt i några dagar,så tänkte sattsa på att göra teori prov denna månad..
Ha de bra



Kommentarer
Postat av: Elin

vad dukti du är gumman. Skönt att komma igån med jobb nu. Sen tycker jag att du är duktig som pluggar. Viktor klarade sitt teoriprov idag. Du kommer med att göra de. Plugga på nu :) Bara att fråga mig om du undrar över något. Tänkte på för jag har ju själv nyss gjort de. Ses i helgen? Puss

2008-04-10 @ 19:37:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Anonym

Mamma kan åka buss nu hehe

2008-04-11 @ 08:14:34
Postat av: bella

va ???? vadå mamma kan åka buss nu ?????

2008-04-11 @ 12:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback