Skönt

Idag vaknade jag och hade skit ont i naken, har fan aldrig haft så ont i naken som jag har haft ida..
Ville ha massa smärtstillande och ingen alvedon hjälpte så ja fick ha ont..
Har de fortfarande =(
Sen så packade ja massa i mattes rum =)
Så sen åkte jag,mamma och douglas till björnön och satt och fika och sola.
De var jätte mysigt.sen gick vi till vattnet en stund och dogge hoppade i på en gång nästan hehe..

Så har jag inte gjort så mkt mer..
Vi ska packa lite mer nu.så de e klart =) hihi..

Puss hej..

Glöm inte att kolla på tven i morrn för jacke e med då på ettan : Vart fan är mitt band =)
han kom vidare oxå om ni ville veta hehe..

Douglas ida på björnön
image30



Kommentarer
Postat av: Elin

åå vad skönt att vaa på björnön. Ja fan absolut man ska kolla på Jakob. Viktor sa att han gått vidare :) Skit roligt. Men ska vi träffas imorgon? Puss

2008-04-03 @ 21:32:03
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

åå vad skönt att vaa på björnön. Ja fan absolut man ska kolla på Jakob. Viktor sa att han gått vidare :) Skit roligt. Men ska vi träffas imorgon? Puss

2008-04-03 @ 21:32:15
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback