jobba

Fick nyss en förfrågan att jobba i morgon kväll och självklart tacka jag ja och fick den..
Skönt att jobba kväll.bästa tiden oxå 16-21 =)

Idag så kom mamma hit,vi åkte med dom sista kartongerna tillåterviningen..
Sen åkte vi och handla på coop som ligger på rödatorget..
Efter de far vi hem till mamma och hon och ja gjorde tacos som vi åt,de var jätte gott..

Kom nu hem för en timme sen,har suttit vid datan hela tiden sen dess..

Mensnart kommer matte hem så jag ska nog börja med maten nu
så den e klar när han kommer hem..
Han har blivit lite bortskämd nu att de är mat på bordet när han kommer hem hehe
men de spelar ingen roll nu när jag har varit hemma på dagarna..

Ha en trevlig kväll



Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh det brukar min sambo göra :-) Vi bestämde oss för taccos istället!

2008-04-15 @ 15:51:55
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback