Halsen !

Ååå hur länge har man ont i halsen ??
De är de värsta jag vet att ha ont i halsen.
Har haft de nu i 4 dagar typ..Känns som knivar i halsen och matte bara klagar på mig
för nu när jag e förskyld så har ja visst snarkat haha så han har slagit mig på min axel varje natt
så jag kan knappt sova för ja e rädd att han inte får nån sömn..
Låt mig bli helt frisk i morgon eller iaf innan helgen.. :P

I dag åkte jag och lena ner på stan sen ringde matte och sa att jag skulle till lägenheten
Så ja åkte dit efter ett tag kom mange dit och satt klart vårat kakel :D
De vart så fint...Måste bara få till hur låderna ska sitta så är allt klart typ :D
LÄNGTAR !
Vill att allt ska vara klart nu..

Undra vad som händer i helgen..?? Trode de var tisdag ida men de var visst onsdag så jag vart lite
paff..Så de e ju snart helg ju,jippi.,.Älskar helger när alla e lediga och man bara umgås och hittar på saker...
De e skönt oxå som fan att man går upp tidigt fast man går hemma just nu tills n'ästa vecka..
Går upp runt 08.00..Går ju och lägger mig tidigt föär matte gör de fr han jobbar så då blir de
så att man inte sover så länge..

Ska fixa mig för sängdax snart..
Men hoppas ni har haft en trevlig dag =)

Kramar





Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan ! Jag och min kompis rebekka ville säga att vi tycker de e trevlig att läsa din blogg.
De e roligt att läsa ditt liv och inte bara om mode.
Jätte roligt att du och din pojkvän ska flytta ihop.Ha de bäst.Dina bloggläsar vänner sanna och rebekka

2008-04-02 @ 21:58:44
Postat av: Elin

Åå stacker gumman. Hoppas du slipper halsontet snart. Ja älska helg verkligen. Ska vi träffas i helgen som vi pratade om? Puss

2008-04-02 @ 23:17:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback