Halloj

Har ju inte kunnat skriva här på några dagar ...

I fredags så åkte vi hem till robin o elin.Vi satt och kolla på tv och pratade och pratade massor om
utlandet :P Matte vart skit sugen =) Hoppas vi kan åka nått typ i höst eller nå..
För i sommar blir de västkusten med underbara vänner..

i lördags så åkte jag,matte och anna till hälla.
Vi gick in till ikea och köpte ny hatthylla och nya kökshandtag sen efter de gick vi till
H&M och alla affärer där och anna handlade kläder och ja handlade Christina Aguilera perfym =)
Sen åkte vi hem och tog de lugnt..

Söndag så åkte vi till ikea igen vi 3 och köpte lite sen så
skjusa anna och matte hem mig så jag och mamma åkte till stockholm och skulle kolla på AIK :D
De var en skit dålig match men de var roligt att vara där iaf.De vart ett jävla drag i klacken på slutet.
Var helt hes dagen efter för de..
När vi gick till bilen så fråga en tjej om vi hade varit på matchen då frågade hon om AIK vann.
Vi ba nej de vart 0-0 hon ba jaha de lät som på slutet att dom vann..Så sånt drag vart de..
De var skit roligt..
Vill åka dit den 14 e för då är de mot hammarby =)
Hoppas nån vill åka dit med mig..
Vill värkligen gå på den...
Iaf mot dif den 24 e,,,
Men få se då...

Idag har vi fått upp kakel,ska göra resten i morgon..
De blev skit snyggt ju =) Blir jätte nöjd faktis..
Så åkte jag med lena,anna och oliwer till hälla och handla lite saker till hemmet..
Oliwer var så jävla söt och gosig ida ju..Gosa massor =)

Nu ska jag kolla på 2900 happiness..

Puss hej !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback