fint väder

De är så fint väder idag,känns som vår/sommar..
Har suttit massor på balkongen ida och solat..
Lena kom hit en stund,hon åkte nyss.vi satt ute och drack kaffe sen kolla vi gardinerna,men måste köpa ny
stång den här var för kort...

snart sluta matte så sen kommer han hem,så vi ska käka då,men sen då ??
vill gö nått ida när de e sånt fint väder..
hmm undra vad vi ska göra..skulle vara roligt att hitta på något..
och i morgon e de helg,fan va skönt att få umgås med min älskling..

Hoppas de blir en rolig helg..

Nu ska ja sätta mig i solen igen.de e så skönt,ska kolla vad polisen gör här ute nu oxå..

ha de bra..



Kommentarer
Postat av: Elin

va med mig. Jag vill också göra något ;) Träffas i helgen? Puss

2008-04-17 @ 18:43:33
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback