Elin och nisse

Idag har jag haft sällskap av nisse här hemma..
Jag ahr städat och sånt bara idag..
Sen när jag var klar så skrev elin o frågade om vi ksulle hitta på nått.
Så hon kom hit,ja lagade mat och sen så satt vi och pratade och de..
Vid 4 kom matte hem så han åkte hem med nisse och ja och elin åkte till ikea..
vi skulle inte köpa nått bara kolla men ja köpte 3 block ljus,vitlökspress och muggar och elin muggar..
Sen lite godis hehe..
Efter de skjusa hon hem mig så nusitter jag här..
Matte har inte kommit hem än..han kommer nog snart..

Ska lyssna på fotbollen ikväll som är mellan Aik och bajen..
Ville åka och kolla på matchen men de vart inte så..

Nu ska ja kolla vidare ha de bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback