TANDLÄKAREN IGEN

Igår åkte ja till pappa och sov där tills ida för jag var hos tandläkaren ida och nu har man
tandvärk igen :( men de går över tills i morrn hoppas ja iaf..
Vi var hos farmor igår och hälsa på de var trevligt har inte träffat henne på länge..
men de kändes så tomt för cissi var ju inte där.. ='(
Fick knivar av henne tills ja flyttar och så fick ja en jätte fin ljuslykta av henne som hon hade köpt.. =)
För hon ville inte ´ge mig de oxå på julafton för alla andra ungar skulle bara få 1 present.
men jag är ju hennes favorit hehe så ja fick dom nu så ingen ser de på julen och blir sur eller nå..
Tack farmor <3

Ska hämta en kabel snart så jag kan lägga in bilder på douglas på bilddagboken =)

nu ringde min mobil.ska prata i den nu..puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback