ONT

Har så ont i min nake ida såja blir galen..
vill lägga mig i ett varmt bad men vet inte om ja kan de för om douglas kanske inte vill de haha..mamma
e ute och handlar på erikslund så jag e själv med han..
men ska testa annars får ja väl gå upp ur badet..

Ida ska ja hem till pappa och sova där för i morgon bitti ska ja vara hos tandläkaren för sista gången innan
jag måste börja betala...
och tandläkaren ligger i skultuna så ja sover hos pappa för han bor ju där annars måste ja sitta och åka buss ut dit och då måste ja gå upp tidigt ju så nej tack hehe..

undra vad som händer på nyår..måste börja planera lite snart ju så man vet..
hatar att gå och inte veta vad som händer... =)

nu ska ja passa på att gå och bada när dogge sover..

hörs kanske sen pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja vad fan, vi måste börja sprida våra planer inför nyår :D Vi kan väl prata om de i helgen å så? Vad roligt längtar. Älskar dig gumman. Pusspuss

2007-12-19 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback