lalalala

Idag har jag inte gjort så mkt..har varit hemma hos mamma och umgicks med mamma..
och dogge så klart hehe..han bet mig i ryggen ida haha..så jävla busig han är..
och nu ligger han helt utslagen brevid mig i soffan..han e så söt..min bäbis..

Vet inte vad ja ska göra ida då ?? kanske ta de lugnt framför tven ida nog...
Vill att de ska bli helg nu..orkar inte med vecko dagar..fast ja bara går hemma så e de skit tråkigt..
har sökt lite mer jobb ida..ge mig ett jobb nu för fan....!!!!
är så rastlös orkar inte gå  hemma nå mer nu..blir ju cp,klättrar på väggarna nu ju..

och så vill ja att de  ska bli sommar oxå fan va mkt man kan göra då..
hade ju varit bättre att vara arbetslös på somamren än vintern om de e så att aj ska vara arbeslös..

har ja inte fått jobb till januari så blir de en resa nånstans då..men man hoppas ju endå på jobb..
men vi ska nog iaf åka på kryssning.,de skulle vara roligt iaf :D
matte e ju ledig i 12 dagar ju sen :D

nu ska ja gå och göra annat..ha de bra hejdå !!



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst gör jag :D Hehe klart vi ska skaffa oss bebisar. Vi säger inget å så säger vi att vi äter p-piller. hehe Vi ska ju fan ha samtidigt ju gumman. Längtar till helgen hihi bingolotto :D Love to you

2007-12-17 @ 19:56:43
URL: http://ellliiinnn.blogg.se
Postat av: Elin

Ja visst äre bra att han är ledig. Känns så skönt att få vara med han under jul och nyår, Skönt för han med att få vara lite ledig. Ja men de är klart att vi vill vara med er. Kommer bli jätte roligt. Hoppas jag :D Men de är ju altid de när vi är med er, Puss på dig tössen ;)

2007-12-17 @ 23:18:47
URL: http://ellliiinnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback